Всесвітня історія 7-А, 7-Б
Урок для 7-Б на 26.05. та 7-А на 27.05.22
Мета уроку "Узагальнення. Тематичний контроль з теми "Матеріальний і духовний світ європейського Середньовіччя. Країни Центральної та Східної Європи в 10-15 ст."
Мета уроку:узагальнити та систематизувати вивчений матеріал з розділу, з'ясувати рівень засвоєння.
Тематичний контроль за тестовими завданнями за посиланням:
відкривши посиланняjoin.naurok.ua
Урок для 7-Б на 19.05. та 7-А на 20.05.22
Тема уроку "Середньовічна Індія"
Мета уроку:визначити особливості індійського суспільства в епоху Середньовіччя, що являв собою Делійський султанат, якими були надбання середньовічної культури Індії.
1.Опрацювати п.24:вивчіть нові дати на стор.139 та терміни-санскрит, Делійський султанат, раджа, іслам, буддизм, касти, варни.
2.Прочитайте пункт 1 і зробіть висновки, чим відрізняються касти від варн. Які релігії поширилися на території Індії в Середні віки?
3.За матеріалом пункту 2 дайте відповіді на питання:
-Коли було створено Делійський султанат та в результаті чого?
-Якими були причини його загибелі?
4.Дом.завдання:п.24, складіть таблицю (зразок на стор.139) "Культура Індії". Повторіть п.19-24, підготуйтеся до тематичного контролю.
Урок для 7-Б на 12.05. та 7-А на13.05.22
Тема уроку "Середньовічний Китай та Японія"
Мета уроку:визначити особливості розвитку країн Сходу в середні віки, які наслідки мало монгольське панування для Китаю, яким є внесок Китаю та Японії в скарбницю світової культури.
1.Опрацювати п.23:вивчіть нові дати на стор.134 і терміни-самурай, сьогун, бусі (бусідо), синтоїзм, ієрогліфи, Великий шовковий шлях, буддизм, мандарини.
2.Прочитайте п.1, визначте особливосі розвитку країн Сходу.
3.За матеріалами п.2-7 охарактеризуйте основні риси розвитку Китаю та Японії у вигляді таблиці (ддві колонки: Китай, Японія).
4.Дом.завдання:п.23, скласти таблицю (надіслати на електронну пошту), вивчити дати, терміни.
Урок для 7-Б на 05.05. та 7-А на 06.05.22
Тема уроку "Практичне заняття. Середньовічні замки та собори:візитна картка туристичної Європи"
Мета уроку:визначити особливості середньовічної архітектури, створення візитної картки для туристів-розповідь гіда про один із середньовічних храмів або замків.
Урок для 7-Б на 21.04. та 28.04. і 7-А на 22.04. та 29.04.22
Тема уроку "Середньовічна культура Західної Європи"
Мета уроку:визначити особливості розвитку середньовічної культури Західної Європи в 10-15ст.,що таке Відродження, архітектурні стилі тієї епохи та розвиток освіти.
1.Опрацювати п.17-18: прочитайте параграф, розгляньте візуальний матеріал, вивчіть нові терміни (за бажанням можете записати)-ваганти, алхімія, героїчний епос, трубадури, епоха Відродження (Ренесанс), романський стиль, готичний стиль, "Каролінзьке відродження".
2.Перевірте себе за питаннями 2-10 на стор.102.
3.Дом.завдання:п.17-18, доповніть порівняльну таблицю "Архітектура Середньовіччя" (зразок на стор.102). Виконану роботу надіслати на електронну пошту.
Урок для 7-Б на 07.04. і 14.04. та 7-А на 08.04. і 15.04.22.
Тема уроку
"Християнська церква в 11-15ст."
Мета уроку: визначити зміст нового поняття "єресі"та як з ними боролася церква, дізнатися, чому занепала колись могутня влада римських пап.
1. Опрацювати п.16: випишіть та вивчіть нові терміни -єресі, інквізиція, єретик, диспут, гуситський рух, схоластика; розгляньте візуальний матеріал та документи.
2. Назвіть основні рухи єретиків. Якими були причини виникнення єресей і появи єретиків.
3. Дом.завдання: п.16, заповнити таблицю (зразок на сторінці 92), виконану роботу надіслати на електронну пошту.
Урок для 7-Б на 31.03. та 7-А на 01.04.22
Тема уроку "Утворення Османської імперії"
Мета уроку:ознайомити з процесом утворення Османської імперії, політикою їх правителів, завоюваннями в Європі та Азії.
1.Опрацювати п.22:прочитайте текст підручника, запишіть в зошити нові терміни з поясненням-султан, яничари, медресе; попрацюйте з атласом; роздивіться візуальний матеріал.
Урок для 7-Б на 24.03. та 7-А на 25.03.
Тема уроку
1.Опрацюйте п.21:прочитайте текст,ознайомтесь з новими термінами і датами, розгляньте візуальний матеріал.
2.Складіть план пункту 2 "Пан Великий Новгород" і підготуйте розповідь за ним.
3.За пунктом 6 визначте основні риси політики Івана ІІІ.
4.Дом.завдання:п.21,надіслати на електронну пошту "Основні риси політики Івана ІІІ".
Урок для 7-Б на 17.03. та 7-А на 18.03.22
Тема уроку "Центральна та Східна Європа"
Мета уроку:охарактеризувати появу перших держав західних слов'ян, діяльність Яна Гуса і гуситські війни.
Урок для 7-Б на 17.02. та 7-А на 18.02.22
Тема уроку "Країни басейну Середземного моря. Практичне заняття"
Мета уроку:визначити причини існування в Італії республік, роль Папської області в історії Європи, що таке Реконкіста та її результати.
1.Опрацюйте п.15, запишіть (за бажанням) нові терміни і дати:гвельфи, гібеліни, Реконкіста, кортеси, інквізиція, 1130р., 1479р. 1492р.
2.Практична робота: за матеріалами підручника розкрийте зміст питань:
*Яку роль відігравала Папська область у житті Італії та Європи?
*Охарактеризуйте реформи Фрідріха ІІ в Сицилійському королівстві та їх наслідки.
*Що таке Реконкіста? Які держави виникли на Піренейському півострові в результаті Реконкісти?
*Як і коли було утворено Іспанське королівство?
3.Дом.завдання:п.15, виконати практичну роботу і надіслати на електронну пошту.
Урок для 7-Б на 10.02. та 7-А на 11.02.22
Тема уроку "Німеччина"
Мета уроку:охарактеризувати процес виникнення Німецького королівства, німецький "наступ на Схід", причини занепаду імператорської влади та проголошення "Золотої булли".
1.Працюємо над п.14,вивчіть нові терміни (за бажанням можете записати):"ходіння в Каноссу", курфюрсти, булла, Ганзейський союз (Ганза) і дати ( на стор.80).
2.Прочитайте п.1. Коли утворилось Німецьке королівство?
3.За змістом п.2 складіть таблицю "Німецька імперія за часів правління Штауфенів" (зразок таблиці на стор.80): Фрідріх І Барбаросса, Генріх VI, Фрідріх ІІ.
4.Прочитайте п.3. На які території здійснювався німецький "наступ на Схід"? Якими були його результати і наслідки?
5.За змістом п.4 зробіть висновок, якими були основні положення та наслідки "Золотої булли"?
6.Дом.завдання:п.14, виконати вище вказане.
Урок для 7-Б на 03.02. та 7-А на 04.02.22
Тема уроку " Англія. Практичне заняття: Велика хартія вольностей"
Мета уроку: визначити, чим уславилися перші Плантагенети, які реформи здійснили, що призвело до занепаду династії Плантагенетів. З'ясувати, як і коли з'явилася "Велика хартія Вольностей", у чому полягає значення цього документу.
1.Працюємо над п.13: запишіть (за бажанням) і вивчіть дати (стор. 74) та терміни:"Велика хартія вольностей", парламент, лорд-протектор.
2.Прочитайте пункти 1,2, дайте відповіді на питання:
-Як виникла Англія і хто такі англосакси?
-Що ви дізналися про короля Альфреда та його реформи?
3.За змістом п.3 з'ясуйте, коли сталася битва під Гастінгсом та її наслідки. Що сприяло перетворенню Англії на централізовану державу?
4.Прочитайте п.4, дайте відповіді на питання:
-Хто започаткував династію Плантагенетів?
-Які реформи здійснив король Генрі ІІ?
5.Практична робота за п.5 та документом до нього (стор.71) за планом (виконуємо в зошитах та надсилаємо на електронну пошту):
*Назвіть причини прийняття "Великої хартії вольностей"
*Які права надавав король хартією різним верствам населення?
*В чому полягала важливість хартії?
*Чи обмежувала хартія обсяг влади короля?
6.Дом.завдання:п.13(п.1-5),виконати практичну роботу і надіслати на електронну пошту.
Урок для 7-Б на 27.01. та 7-А на 28.01.22
Тема уроку "Франція"
Метою уроку є ознайомлення з передумовами об'єднання Франції, зосередженням влади в руках королів, Столітньою війною та її результатами, суспільним значенням вчинку Жанни д'Дарк.
Урок для 7-Б на 25.11.21
Тема уроку "Християнська церква в V-ХІ ст."
Метою уроку є ознайомлення з християнською церквою на початку Середньовіччя, з виникненням монастирів та розколом християнської церкви.
1.Прочитайте параграф 7, запишіть в зошит словничок, витлумачивши терміни, вивчіть їх:єпископ, церковна ієрархія, єпархія, християнізація, монастир (абатство).
2.Запишіть дату і запам'ятайте її: 1054р.-розкол християнської церкви на католицьку та православну
3.Перевірте свої знання, давши відповіді на запитання 2-5 на стор.41 (усно).
4.Дом. завдання: п.7, виконати вище вказане.
Немає коментарів:
Дописати коментар