Мета уроку:визначити нові поняття, причини й передумови Революції Гідності, процес повалення режиму В.Януковича.
1.Опрацювати п.26:переглянь відео та візуальний матеріал для кращого розуміння, запиши та вивчи нові дати, терміни, персоналії:Євромайдан, Революція Гідності, Небесна Сотня, анексія, гібридна війна, сепаратизм, антитерористична операція (АТО), тимчасово окупована територія, кіборги, волонтерський рух, люстрація, громадянське суспільство, безвізовий режим, екуменізм;листопад 2013-лютий 2014-революція Гідності, червень 2014-обрання президентом П.Порошенка, 2014-підписання Україною угоди про асоціацію з ЄС, вересень 2014, лютий 2015-мінські домовленості (угоди), (також дати на стор. 215).
2.Склади розгорнутий план "Революція Гідності", дотримуючись плану:
1.Поняття.
2.Причини.
3.Передумови.
4.Хід.
5.Повалення режиму В.Януковича.
6.Значення та наслідки Революції Гідності.
3.Дом.завдання:п.26, скласти розгорнутий план, виписати дати і терміни, вивчити їх . Виконане завдання надішли на електронну пошту.
Всесвітня історія на 13.05.22
Тема уроку "Основні тенденції розвитку театрального і музичного мистецтва. Архітектура."
Мета уроку:визначити основні тенденції розвитку театрального і музичного мистецтва, архітектури у другій половині 20-го-на початку 21 ст.
1.Опрацюй п.22 (п.5-10):запам'ятай нові терміни-поп-музика, екзистенціалізм, поп-арт, хеппнінг.
2.Дом.завдання:п.22 (п.5-10), запиши нові тенденції в розвитку архітектури, чим вони були зумовлені.
Історія України на 06.05.22
Тема уроку "Суспільно-політичне життя України у 2005-2013 рр."
Мета уроку:охарактеризувати політичне життя за президентства В.Ющенка, загострення внутрішньополітичної ситуації в Україні за президентства В.Януковича.
1.Опрацювати п.25:виписати і вивчити нові дати (стор.207) та терміни:геноцид, Харківські угоди, Голодомор.
2.Склади таблиці "Внутрішня і зовнішня політика президентів В.Ющенка та В.Януковича".
3.На стор.214 виконай завдання 4, склавши коментарі до джерела.
4.Дом.завдання:п.25,скласти коментарі до джерела і надіслати на електронну пошту.
Всесвітня історія на 06.05.22
Тема уроку "Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині 20-на початку 21 ст."
Мета уроку:визначити умови розвитку культури цього періоду, форми мистецтва, його течії та напрямки.
1.Опрацювати п.22 (п.1-4):вивчи нові терміни-абстракціонізм, перформанс,постмодернізм, концептуалізм.
2.Прочитай п.1 і склади таблицю (зразок на стор.216).
3.За матеріалом п.2 розглянь напрямки мистецтва.
4.Дом.завдання:п.22 (п.1-4), заповни таблицю і надішли на електронну пошту.
Історія України на 29.04.22
Тема уроку "Помаранчева революція"
Мета уроку:визначити зміст "тузлинської кризи", причини, передумови,зміст та наслідки Помаранчевої революції.
2. Склади короткий план або таблицю, вказавши причини, передумови, зміст та результати Помаранчевої революції.
3.Дом.завдання: п.24 (п.3), виконати вище вказане.
Історія України на 22.04.22
Тема уроку "Міжнародні відносини України"
Мета уроку:охарактеризувати відносини України із США, ЄС, НАТО та Росією,проблему чорноморського флоту, "Тузлинську кризу".
1.Опрацювати п.24 (п.1,2):прочитайте текст підручника, випишіть нові дати (стор.196) та терміни-Будапештський меморандум, Харківські угоди, "Тузлинська криза".
Мета уроку:охарактеризувати розвиток науки і техніки в другій
половині 20-на початку 21 ст.
1.Опрацювати п.21 (п.2):прочитайте текст та зробіть висновок про те, які досягнення людства в другій половині 20-на початку 21 ст. ви вважаєте найбільш важливими.
2.На стор.204 ознайомтесь з таблицею "Зміни в житті людей у 20 ст."
3.Дом. завдання:п.21 (п.2), скласти таблицю "Розвиток науки і техніки в другій половині 20- на початку 21 ст." (зразок таблиці на стор. 205). Виконане завдання надіслати на електронну пошту
Історія України на 15.04.22
Тема уроку "Державотворчі процеси та стан економіки"
Мета уроку:визначити особливості державотворчих процесів в 1992-1994рр.
1.Опрацювати п.22-23:ознайомся з новими датами та термінами, візуальним матеріалом.
2.Склади невеличку історичну довідку про президентів Л.Кравчука та Л.Кучму.
Мета уроку:охарактеризувати постіндустріальне інформаційне суспільство та його вплив на розвиток культури.
1.Опрацюйте п.21(п.1):ознайомтесь з новими термінами:постіндустріальна цивілізація, глобалізація, антиглобалістський рух.
2.Прочитайте зміст пункту 1 та випишіть ознаки постіндустріального суспільства.
3.Назвіть причини глобалізації. Опрацюйте джерело на стор.199.
4.Дом.завдання:п.21(п.1),виконати вище вказане.
Історія України на 08.04.22
Тема уроку "Тематичний контроль з теми "Відновлення незалежності України""
Мета уроку:узагальнити вивчений матеріал, закріпити знання та навички з теми.
На стор.183 виконай 1-3,5 та надішли на електронну пошту.
Всесвітня історія на 08.04.22
Тема уроку "Завершення "холодної війни". Міжнародні відносини наприкінці 20-на початку 21ст."
Мета уроку:визначити причини завершення "холодної війни",питання об'єднання Німеччини в системі міжнародних відносин.
1.Опрацювати п.20: ознайомитись з новими датами і термінами, джерельною базою.
2.Прочитати п.20, дати відповіді на питання в кінці параграфа.
3.Дом.завдання:п.20, питання.
Історія України на 01.04.22
Тема уроку "Утвердження незалежності України"
Мета уроку:охарактеризувати процес підготовки нового Союзного договору, спробу державного перевороту, Акт проголошення незалежності України, референдум і вибори Президента України.
1.Опрацювати п.20:прочитай текст підручника,прослухай відеоурок, зверни увагу на нові дати і терміни, переглянь візуальний матеріал.
2.На стор.183 виконай завдання 3,4.
3.Дом.завдання:п.21, виконати вище вказане.
Всесвітня історія на 01.04.22
Тема уроку "Міжнародні відносини в 1950-1980-ті рр."
Мета уроку:охарактеризувати причини нестійкості послаблення міжнародної напруженості в 1950-ті рр., відновлення конфронтації.
1.Опрацювати п.19 (п.6-9):прочитай текст підручника, запам'ятай нові терміни, розглянь візуальний матеріал.
Мета уроку:охарактеризувати процес появи неформальних організацій та Народного руху України за перебудову, відродження релігійного та церковного життя.
1.Опрацювати п.19: прочитай матеріал підручника,зверни увагу на нові дати , терміни і фотодокументи.
2.Перевір засвоєння за допомогою питань на стор.166.
3.Дом.завдання:п.19, виконати вище вказане.
Всесвітня історія на 18.03.22
Тема уроку "Контрольна робота з теми "Держави Азії, Африки та Латинської Америки""
Виконай тестові завдання за посиланням
Код доступу4592607
Попросіть учнів використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Мета уроку:охарактеризувати політику "прискорення", причини реформаторських невдач та їх вплив на життєвий рівень населення, екологічні проблеми в Україні.
1.Опрацюй п.18 пункт 1 і 2, з'ясуй причини невдач економічних реформ часів "перебудови". Розглянь плакати з теми.
2.За змістом п.3 та документа до нього з'ясуй рівень падіння життєвого рівня населення.
3.За матеріалами п.4 запиши в зошит причини та наслідки аварії на ЧАЕС.
4.Дом завдання:п.18, виконати вище вказане.
Всесвітня історія
Тема уроку "Латинська Америка"
Мета уроку:визначити особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону, проблеми латиноамериканських держав на зламі ХХ-ХХІ ст
1.Опрацюй п.18: прочитай пункт 1, визнач основні тенденції розвитку країн після ДСВ.
2.За змістом п.2 ознайомся з регіональними організаціями та наддержавними утвореннями країн Латинської Америки.
3.Дом.завдання: п.18, скласти таблицю "Шляхи модернізації країн Латинської Америки" (зразок таблиці на стор.170),
Історія України на 11.02.22
Тема уроку "Початок "перебудови"
Мета уроку: визначити причини , складові частини та основні етапи "перебудови";охарактеризувати суть гласності і "нового мисленння".
1.Опрацюємо п.17, нові терміни і дати. За змістом пункту 1 визнач складові "перебудови".
2.Прочитай п.2. Чому правда про Голодомор спонукала українців відмовлятися від комуністичних поглядів?
Мета уроку:охарактеризувати процес деколонізації Африки, крах апартеїду; показати країни регіону на зламі XX-XXI ст.
1.Працюємо над п.17, запиши в зошити значення термінів: деколонізація, "рік Африки", апартеїд, трайбалізм, бантустани.
2.Виконай практичну роботу, опрацювавши матеріал підручника, за планом:
*Назви проблеми, які постали перед молодими державами Африки.
*Визнач причини тривалих і запеклих конфліктів між державами Африки.
*Склади розгорнутий план розповіді про один із конфліктів між державами Африки.
3.Дом.завдання: п.17, виконати практичну роботу
Історія України на 04.02.22
Тема уроку
"Освіта, наука,література та мистецтво"
Мета уроку: простежити нові тенденції та чинники розвитку культури в період системної кризи радянського ладу.
1.Працюємо над п.16. Склади короткі ланцюжки за галузями культури (прізвища діячів), використовуючи матеріал у підручнику.
2.Особливу увагу зверни на "маланчуківщину",прізвища діячів науки, композиторів, художників, "поетичне кіно", праці дисидентів.
3.Дом.завдання:п.16, виконати вище вказане.
Всесвітня історія на 04.02.22
Тема уроку
Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання"
Мета уроку:Метою уроку є охарактеризувати близькосхідну проблему та шляхи її врегулювання, показати процес утворення Ізраїлю, дати характеристику ісламській революції в Ірані та "Арабській весні"
1.Працюємо над п.16, запам'ятай дати і терміни:ісламський фундаменталізм, "Арабська весна"(2011), ІДІЛ (2013), "Аль-Каїда", 1948-проголошення Держави Ізраїль, 1988-проголошення незалежності Палестини,1962-"біла революція" в Ірані,1979-проголошення Ірану ісламською республікою.
2.Прочитайте матеріал п.16,дай відпові на питання.
3.Дом. завдання:п.16, виконати вище вказане.
Урок для Шкляренка Микити на 28.01.22
Історія України
Тема уроку "Наростання економічної кризи"
Метою уроку є охарактеризувати "косигінські" реформи, уповільнення темпів зростання промисловості,неефективність колгоспного ладу, зміни в національній та соціальній структурі населення.
1.Прослухай відеоурок, зроби висновки про причини наростання економічної кризи.
2.Працюємо над матеріалом п.15:запам'ятай дати і терміни до теми уроку, з'ясуй наслідки "косигінських" реформ, неефективність колгоспного ладу і провал Продовольчої програми, яким був життєвий рівень населення на той час.
3.Дом. завдання:п.15,виконати вище вказане.
Всесвітня історія
Тема уроку "Індія"
Метою уроку є проаналізувати причини розподілу Британської Індії, визначити етапи економічного розвитку Індії та основні проблеми держави на сучасному етапі.
1.Прослухай відеоурок, зроби висновки про те, яка родина найдовше перебувала при владі в Індії?
2.Прочитай п.15, усно дай відповіді на питання в кінці параграфу.
3.Дом.завдання:п.15,виконати вище вказане.
Урок для Шкляренка Микити на 21.01.22
Історія України
Тема уроку "Опозиційний рух"
Метою уроку є ознайомлення з працями дисидентів, арештами представників творчої інтелігенції, Українською Гельсінською групою.
Прочитай параграф13, вивчи дати і терміни, опрацюй інформацію про праці дисидентів та їх життєвий шлях. Ознайомся з діяльністю Української громадської групи сприяння виконанню Гельсінських угод.
Всесвітня історія
Тема уроку "Китай"
Метою уроку є ознайомлення з проголошенням КНР, початком соціалістичного будівництва, політикою реформ у Китаї, зовнішньополітичним курсом.
Прочитай параграф 14, опрацюй політику реформ у Китаї в промисловості та сільському господарстві. Склади таблицю "Зовнішня політика Китаю".
Урок для Шкляренка Микити на 14.01.22
Історія України
Тема уроку "Суспільно-політичне життя. Міжнародне становище"Метою уроку є ознайомлення з кадровими змінами в керівництві СРСР та УРСР, змінами в системі влади, Конституцією СРСР 1977р. та Конституцією УРСР 1978р., міжнародним становищем.
Прочитай параграф 12,вивчи нові терміни і дати, опрацюй документи, виконай завдання 4-7 на стор.109.
Всесвітня історія
Тема уроку "Японія"
Метою уроку є ознайомлення з американською окупаційною політикою, "лінією Доджа",японським "економічним дивом", політичним розвитком та зовнішньополітичним курсом.
Прочитай параграф 13, опрацюй питання, склади таблицю "Основні етапи економічного розвитку Японії"
Урок для Шкляренка Микити на 26.11.21
Історія України
Тема уроку "Наука, освіта, література та мистецтво"
Метою уроку є ознайомлення з науково-технічною революцією та розвитком науки, освіти, літератури, мистецтва.
Прочитай параграф 11, ознайомся з митцями української культури, розподіли їх за сферами діяльності, спираючись на таблицю (стор.102).
Всесвітня історія
Тема уроку "Велика Британія та Франція"
Метою уроку є ознайомитися з моделями розвитку Великобританії та Франції в другій половині 20-на початку 21 ст.
Прочитай параграф 7, з'ясуй, що таке монетаризм, тетчеризм, "брексіт". Порівняй особливості розвитку Великобританії і Франції в другій половині 20-на початку 21 ст.
Урок для Шкляренка Микити на 12.11.2021
Історія України
Працюємо над п.8. Тема уроку "Стан
промисловості та сільського господарства. Соціальна політика за доби "відлиги". Мета:ознайомитися з промисловою політикою центру в Україні,з індустріальним та аграрним розвитком держави,зрушеннями в соціальній політиці.
Дом. завдання: п.8,виконати завдання на стор.79-80.
Всесвітня історія
Тема уроку "Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи". Мета уроку:ознайомити з політичним життям тогочасних країн Заходу та США-утвердженням демократичних принципів в усіх сферах життя, з еволюцією партійно-політичних систем, з розгортанням процесів економічної та політичної інтеграції.
Мета уроку:формувати розуміння поняття "шістдесятництва"та "дисидентства",ознайомити з феноменом українського шістдесятництва.
Дом. завдання:п.9,історичний портрет Л. Лук'яненка.
Всесвітня історія
Тема уроку"США та Канада"
Мета уроку:ознайомити з динамічним та успішним розвитком провідної держави світу-США та послідовним і наполегливим формуванням суверенітету Канади.
Дом. завдання:п.8,питання
Урок для Шкляренка Микити на 14.04.2021
Всесвітня історія
Тема уроку "Воєнні дії в др. пол.1942-1943рр. Окупаційний режим у понолених країнах. Рух Опору"
1.Цю тему будемо вивчати два уроки. Працюємо над п.38. Прочитай п.1, зроби висновок, чому Сталінградську битву вважають початком корінного перелому в ході ДСВ.
2.За текстом п.2 скажи, про що засвідчила Курська битва?
3.Ознайомся зі змістом п.3, скажи, яку роль відіграла битва за Дніпро в ході ДСВ?
4. Прочитай п. 4, зроби висновок, чи можна вважати висадку союзників на Сицилії та Італії відкриттям Другого фронту.
Дом. завдання:п.38, виконати вище вказане.
Урок для Сіденка Євгена на 09.04.2021
Історія України
Тема уроку "Пилип Орлик і його Конституція"
1.Працюємо над п.31. За пунктом 1 з'ясуй, коли і за яких обставин П.Орлик став гетьманом? Який зміст статей Конституції?
2.Прочитай п.2 і зроби висновки, як відбувався похід П.Орлика і його прибічників на Правобережну Україну? Чим він закінчився?
3.Ознайомся зі змістом п.3. Коли і чому польська влада вирішила ліквідувати правобережне козацтво?
4.Дом.завдання: п.31, в зошиті напиши короткий твір на тему "Пилип Орлик:життя і діяльність", користуючись додатковими джерелами інформації.
Всесвітня історія
Тема уроку "Міжнародні відносини 18 ст."
1.Прочитай уважно п.24, за текстом у зошиті склади перелік війн, які відбулися у 18ст.
2.За змістом пункту 2 у зошиті запиши три поділи Речі Посполитої, вказавши рік і які території відійшли до Росії, Австрії, Пруссії.
Дом. завдання: п.24,виконати вище вказане.
Урок для Шкляренка Микити на 09.04.2021
Історія України
Тема уроку "Початок Другої світової війни. Німецько-радянські договори 1939 рр."
1.Ознайомся з датами і термінами,фотоматеріалами п. 30.
2.Працюємо над п.30 . Розглянемо Договір про ненапад між СРСР і Німеччиною абопакт Ріббентропа-Молотова і таємний протокол до нього та Договір про дружбу і кордони на стор. 198.
3.Ознайомся з інформацією про "визвольний похід" Червоної армії та входження західноукраїнських земель до СРСР на стор. 199-203.
4.Дом. завдання: п.30 (пункти 1,2), виконати вище вказане.
Урок для Шкляренка Микити на 07.04.2021
Всесвітня історія
Тема уроку "Початок Другої світової війни"
1.Працюємо над п.35-36, запам'тай дати і терміни (пояснення термінів є в тексті параграфу):
1.09.1939-2.09.1945 - хронологічні межі ДСВ
листопад 1939 - приєднання Західної України та Західної Білорусії до СРСР
листопад 1939-березень 1940 - війна між СРСР і Фінляндією ("зимова війна")
червень 1940 - приєднання Бессарабії та Північної Буковини до СРСР
серпень 1940 - анексія Латвії, Литви, Єстонії до СРСР
27 вересня 1940 - укладення Троїстого пакту між Німеччиною, Італією, Японією
план "Барбаросса"
анексія
окупація
бліцкриг
"новий порядок"
"лінія Маннергейма"
операція "Вайс"
операція "Морський лев"
2.З'ясуй причини, передумови, характер війни (за пунктом 1 на стор.178).
3.Ознайомся з періодизацією ДСВ на стор.179.
4.В чому суть Договору про дружбу і кордон (стор.181)
5.Дом. завдання: за п.35-36 виконати вище вказане
Індивідуальне навчання
Шкляренко Микита, Сіденко Євген
Урок для Сіденка Євгена на 19.03.2021
Історія України
Тема уроку "Україна за гетьманування Івана Мазепи"
1.За п.30 прочитай пункт 1, запиши в зошит основні заходи внутрішньої і зовнішньої політики І.Мазепи.
2.Ознайомся з матеріалом п.2, зроби висновки, чому і в яких районах розгорнулося повстання Семена Палія.
3.За змістом п.3 прослідкуй, як вплинула на розвиток України Північна війна? За яких обставин І.Мазепа вирішив укласти союз зі Швецією? Дай оцінку діяльності гетьманування І.Мазепи.
Переглянь відео до теми уроку
Всесвітня історія
Тема уроку "Освічений абсолютизм"
1.За п.23 прочитай п.1, випиши в зошит значення терміну "освічений абсолютизм".
2.Ознайомся з текстом п.2, склади історичний портрет Марії-Терезії та Йосипа ІІ (зверни увагу саме на реформи).
3.За матеріалом п.3 дізнайся, діяльність яких монархів забезпечила могутність Прусії.
4.Прочитай п.4 та визнач, в інтересах якого стану суспільства Російської імперії здійснювали реформи Єлизавета Петрівна та КатеринаІІ?
Урок для Сіденка Євгена на 12.03.2021
Історія України
Тема уроку "Україна в останній чверті 17ст."
1.За п.27-28 прочитай пункт 1 і дай відповідь на питання, коли Правобережна Гетьманщина припинила своє існування (дату запиши в зошит).
2.Ознайомся з матеріалом п.2 та визнач, яким було становище правобережного козацтва в останній чверті 17ст. Розглянь повстання С.Палія 1702-1704рр.
3.За текстом п.3 прослідкуй, як відбувалося заселення і розвиток Слобідської України, зверни увагу на особливості розвитку Слобожанщини.
4.За матеріалом п.4 склади і запиши в зошит історичний портрет кошового отамана Івана Сірка .
Переглянь відео до уроку
Всесвітня історія
Тема уроку "Просвітництво і промислова революція"
1.Працюємо за п.22. Прочитай п.1, ознайомся зі значенням терміну "просвітництво", запиши його в зошит та вивчи.
2.Ознайомся з інформацією п.2, 3 та зроби висновок, кого називали енциклопедістами.
3.З п.4 дізнайся, що таке масонство. Значення терміну запиши в зошит та вивчи його.
4.Ознайомившись з матеріалом п. 5, 6 випиши в зошит прізвища видатних діячів епохи Просвітництва.
4.Прочитай п.9, з'ясуй значення терміну "промислова революція" (запиши його в зошит). Які наслідки вона мала ? Які технічні винаходи дали змогу здійснити промислову революцію (винаходи випиши в зошит).
Переглянь відео до уроку
Урок для Сіденка Євгена на 05.03.2021
Історія України
Тема уроку "Правобережна та Лівобережна Гетьманщина у 60-80-ті рр.17 ст."
1.Прочитай пункт1 параграфа 26, дізнайся,яку політику проводив П.Дорошенко.
2.Ознайомся з інформацією п.2, чому спроби Д.Многогрішного віддалитися від Москви не мали успіху.
3.За матеріалом п.3 зроби висновок, яку політику проводив І.Самойлович.
4.Прочитай п.4. Які походи називають Чигиринськими?
5.Користуючись матеріалом п.5 склади порівняльну таблицю (стор.190):порівняй умови Андрусівського перемир'я та "Вічного миру".
Переглянь відео до уроку
Всесвітня історія
Тема уроку "Узагальнення знань за розділом "Османська імперія. Країни Східної Європи у 16-перш. пол. 18ст.""
1.Склади порівняльну таблицю "Реформи Івана ІV і Петра І" (стор.176).
2.На стор.177 виконай тестові завдання.
Урок для Сіденка Євгена на 26.02.2021
Історія України
Тема уроку "Україна за гетьмана Івана Виговського.Від Переяславського договору до Андрусівського."
1.За матеріалами п.24 з пункту 1 з'ясуй, коли і за яких обставин розпочалося гетьманування І.Виговського та якими були умови Гадяцького договору (запиши їх в зошит).
2.Прочитай п.2,визнач причини українсько-московської війни та битви.
3.З п.3 дізнайся,що таке Руїна (термін запиши в зошит та вивчи).
4.За матеріалами п.25 з п.1 з'ясуй,як і чому за гетьманування Ю. Хмельницького відбувся розкол Гетьманщини.
5.За п.2 дізнайся, з якими подіями пов'язане гетьманування П.Тетері та І.Брюховецького.
6.Прочитай п.3, визнач умови Андрусівського перемир'я та запиши в зошит.
Всесвітня історія
Тема уроку "Поява Російської імперії"
1.За п.21 склади у зошиті хронологічну таблицю основних подій правління Петра І.
2.З'ясуй, які реформи державного управління здійснив Петро І.
3.Прочитай п.4, визнач,які зміни відбулися в культурі та освіті.
Переглянь відео до теми уроку.
Урок для Сіденка Євгена на 19.02.2021
Історія України
1.Ознайомся зі змістом п.23 "Військово-політичний союз із Московським царством і похід на західноукраїнські землі".
2.За пунктом 1ознайомся зі змістом українсько-московського договору 1654р. Запиши в зошит, які наслідки для України мав цей договір.
3.Прочитай п.2, запиши в зошит дату укладення Віленського перемир'я та його умови.
4.За п.3 з'ясуй , чому і як було укладено українсько-шведсько-трансильванський союз.Визнач історичне значення та підсумки Національно-визвольної війни.
Переглянь фільм за темою уроку.
Всесвітня історія
Тема уроку "Московська держава"
1.За матеріалом пунктів 1 та 2 п.20 склади історичний портрет Івана IV Грозного.
2.За п.3 зроби висновки, що таке опричнина, якою була її мета.
4.Прочитай п.4, визнач основні напрямки зовнішньої політики Московської держави в 16 ст.
5.За матеріалом п.5 схарактеризуй "смутні часи" Московської держави.
Переглянь відео до уроку.
Урок для Шкляренка Микити на 12.02.2021
Історія України
1.Ознайомся з матерілом п.24 "Ідеологізація суспільного життя та репресії у радянській Україні" та дай відповіді на запитання:
-Чому комуністичний режим зумовив ідеологізацію суспільного життя та міфологізацію світогляду?
-Чому комуністичний режим застосував репресії проти української інтелектуальної еліти 1920-1930-х рр.?
-Як боротьба з релігією сприяла утвердженню комуністичної тоталітарної ідеології?
Всесвітня історія
1.Ознайомся зі змістом п.27 "Китай": прочитай пункт 1 і дай характеристику "Рухові 4 травня".
2.За текстом п.2 оціни події в Китаї 1925-1927рр.?
3.За матеріалом п.3 визнач основні напрямки зовнішньої політики Чан Кайші.
4.Прочитай п.4 та зроби висновок, як вплинула японська агресія на взаємини між КПК та Гомінданом?
Переглянь відео до уроку
Урок для Сіденка Євгена на 12.02.2021
Історія України
1.Ознайомитися зі змістом п.20: за пунктом 1 розглянути схему на стор.146 "Адміністративно-територіальний устрій Війська Запорозького".
2.За пунктом 2 склади схему "Політичний устрій козацької держави" і запиши в зошит.
3.Прочитай п.3 та зроби висновок, які зміни відбулися у соціальній структурі та становищі населення у козацькій державі.
4.За пунктом 4 з'ясуй, якими були цілі зовнішньої політики Б.Хмельницького.
5.За матеріалами п.21 склади історичний портрет Б.Хмельницького і запиши у зошит.
Переглянь відео до теми уроку
Всесвітня історія
1.Ознайомся зі змістом п.19 "Річ Посполита":прочитай пункт 1,випиши значення терміну "фільварок" та завчи його.
2.За змістом п.2 зроби висновок, який соціальний стан домінував у польському суспільстві.
3.Прочитай п.3 та з'ясуй, які протестантські течії поширилися в Польщі.
4.За текстом п.4 поясни, які зміни в політичному устрої Польщі відбулися в 16ст.
5.В зошит за матеріалом п.5 запиши причини та наслідки Люблінської унії.
6.З п.7 випиши в зошит основні здобутки польської культури.
Переглянь відео до теми уроку
Урок для Шкляренка Микити на 05.02.2021
Історія України
1.Ознайомитися зі змістом п.23 "Масові репресії в радянській Україні", на с.155 вивчити дати до теми уроку та терміни: тоталітаризм, "чистка", націонал-ухильництво.
2.Прочитай текст параграфа та з'ясуй, про які судові процеси розповідають наведені факти, спробуй про них розповісти.
Переглянь фільм з теми уроку
Урок для Сіденка Євгена на 05.02.2021
Історія України
Ознайомитися зі змістом п.19 "Початок національно-визвольної війни українського народу", скласти хронологічну таблицю подій, вивчити умови Зборівського договору.
Переглянь фільм за темою
Всесвітня історія
Ознайомитися зі змістом п.18 "Османська імперія": прочитати текст параграфа,скласти історичний портрет Сулеймана І Пишного.
Переглянь фільм за темою
Урок для Сіденка Євгена на 29.01.2021
Історія України
Ознайомитися зі змістом п.18:виписати і вивчити термін "полемічна література";виписати прізвища письменників-полемістів та їх твори.
Переглянь фільм за темою уроку
Всесвітня історія
Ознайомитися з матеріалом п.17 "Тридцятилітня війна":випиши та вивчи терміни експансія,Тридцятилітня війна;випиши причини на результати війни для Європи.
Переглянь фільм за темою уроку
Урок для Шкляренка М. на 22.01.2021
Історія України
Переглянь відео за темою уроку
Ознайомитися зі змістом п.19 "Упровадження нової економічної політики.Кампанія українізації в УСРР":зверни увагу на дати і терміни:1921-1928,квітень 1923, 1921-1930,неп,коренізація;причини переходу до непу; суть політики коренізації.
Всесвітня історія
Переглянь фільм за темою уроку
Ознайомитися зі змістом п.22"Угорщина",23"Румунія":зверни увагу на дати в кінці параграфів;риси режиму М.Горті;диктатуру Антонеску.
Урок для Сіденка Є. на 22.01.2021
Історія України
Переглянь фільм за темою уроку
Ознайомитися зі змістом п.17 "Козацько-селянські повстання 20-х-30-х рр. 17ст.":в зошит запиши повстання за планом:дата повстання,керівник,основні події,результат.
Всесвітня історія
Ознайомитися зі змістом п.16 "Практичне заняття.Розвиток монархічних форм правління в країнах Західної Європи":визначити риси абсолютної монархії.
Урок для Шкляренка М. на 15.01.2021
Історія України
Переглянь фільм за темою уроку
Ознайомитися зі змістом п.18 "Внутрішнє і міжнародне становище радянської України на початку 20-х рр.Утворення СРСР":вивчи терміни і дати:грудень 1920, 30.12.1922, 1921-1923,куркулі,договірна федерація, СРСР;визнач причини та наслідки голоду 1921-1923рр.
Всесвітня історія
Переглянь фільм за темою уроку
Ознайомитися зі змістом п.20 "Польща",21 "Чехословаччина":зверни увагу на дати в кінці параграфів,риси режиму "санації",ліквідацію Чехословаччини.
Урок для Сіденка Є. на 15.01.2021
Історія України
Переглянь відео за темою уроку
Ознайомитися зі змістом п.16 "Відновлення православної ієрархії":виписати основні терміни і дати,скласти історичний портрет Петра Могили.
Всесвітня історія
Переглянь відео за темою уроку
Ознайомитися зі змістом п.15 "Іспанія в 16ст. Національно-визвольна боротьба в Нідерландах":скласти хронологічну таблицю подій.
Немає коментарів:
Дописати коментар