Історія України 7-А, 7-Б



Урок для 7-Б на 24.05. та для 7-А на 25.05.22

Тема уроку "Узагальнення. Тематичний контроль з розділу "Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство"

Мета уроку:узагальнити та систематизувати вивчений матеріал з розділу, з'ясувати рівень засвоєння знань.

Виконайте тестові завдання у підручнику на стор.136, оберіть свій варіант, результати надішліть на електронну пошту.



Урок для 7-Б на 17.05. та 7-А на 18.05.22

Тема уроку "Культура українських земель у другій половині 14-15 ст."

Мета уроку:визначити особливості розвитку культури українських земель у др. пол.14-15 ст., пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва.


1.Опрацювати п.25:вивчіть нові дати на стор.136 та терміни-фреска, замок, каплиця, епічна поезія, думи, готика, Ренесанс.

2.За п.1 визначте особливості розвитку культури цього періоду.

3.Прочитайте п.2,3, запишіть одним-двома реченнями про історичних діячів:Юрій Дрогобич, Швайпольт Фіоль, Фрациск Скорина.

4.Дом.завдання:п.25, складіть таблицю "Досягнення культури українських земель др. пол.14-15 ст." (зразок на стор.136). Повторіть вивчений матеріал, підготуйтесь до підсумкового тематичного контролю.


Урок для 7-Б на 10.05.22 та 7-А на 11.05.22

Тема уроку "Суспільне й церковне життя на українських землях у 14-15 ст."

Мета уроку:визначити, які зміни в соціальному устрої відбулися порівняно з попередньою добою, як розвивалося церковне життя на українських землях у 14-15 ст.


1.Опрацювати п.23:ознайомтесь і вивчіть нові терміни-стани, шляхта, магнат, 14-початок 16 ст.-формування шляхти як привілейованого стану.

2.Прочитайте пункт 1,2, на стор.122 познайомтесь зі схемою "Українське суспільство у 14-15 ст." і запам'ятайте її.

3.За матеріалами пункту 3 складіть історичний портрет Костянтина Острозького.

4.Прочитайте п.4 і дайте відповіді на питання:

-Чим була зумовлена складна релігійна ситуація на українських земліх у 14-15ст?

-Які події сприяли поширенню католицтва на українських землях?

5.Дом.завдання:п.23, скласти історичний портрет К.Острозького і надіслати на електронну пошту.

Урок для 7-Б на 03.05. та 7-А на 04.05.22

Тема уроку "Утворення Кримського ханства. Держава Феодоро в Криму"

Мета уроку:охарактеризувати політику Кримського ханства та Османської імперії щодо українських земель,які наслідки мали татаро-турецькі набіги на українські землі.


1.Опрацювати п.22:вивчіть нові дати на стор.121, терміни-ясир, козак, султан, хан.

2.Прочитайте п.1-3, з'ясуйте, коли утворилося Кримське ханство? Визначте головну мету набігів татар на українські землі. До яких наслідків призвели ці набіги? під впливом яких культур розвивалася культура Кримського ханства?

3.За змістом п.4 визначте особливості розвитку князівства Феодоро.

4.Дом.завдання:п.22, складіть історичний портрет одного з правителів Кримського ханства або князівства Феодоро (за вибором). 


Урок для 7-Б на 26.04. та 7-А на 27.04.22

Тема уроку "Кревська унія та українські території"

Мета уроку:визначити, яким чином більшість українських земель потрапила до складу Великого князівства Литовського та інших держав; яку політику здійснювали литовські князі й Польща щодо українських земель.


1.Опрацюйте п.21:вивчіть нові дати (стор.117) та терміни (за бажанням запишіть)-унія, удільне князівство, попрацюйте з картою і визначте, які українські території увійшли до складу ВКЛ, Польщі, Молдавії, Угорщини, Московії, Кримського ханства.

2.За матеріалом п.1 запишіть зміст Кревської унії 1385р. та Городельської 1413р.

3.Визначте спільне й відмінне в політиці князів Ольгерда й Вітовта.

4.Дом.завдання:п.21:складіть історичний портрет князів (за вибором): Ягайло, Вітовт, Свидригайло, Олександр (Олелько) Володимирович і надішліть на електронну пошту.


Урок для 7-Б на 19.04. та 7-А на 20.04.22

Тема уроку "Українські землі у складі іноземних держав"

Мета уроку:визначити, яким чином більшість українських земель опинилися у складі Великого князівства Литовського та за яких обставин інша частина опинилася під владою Угорщини, Молдавії, Московської держави.


1.Опрацюйте п.20:для кращого розуміння перегляньте відео, ознайомтесь з новими датами (стор.111) і термінами (за бажанням запишіть їх у зошит з поясненням):інкорпорація, ішпани, комітати, Шипинська земля.

2.Прочитайте текст параграфа, з'ясуйте, які наслідки мало для Литви приєднання значної частини земель колишньої Русі-України та за яких обставин це сталося.

3.Поясніть принцип литовської верхівки "Ми старого не рушимо і нового не вводимо".

4.Дом.завдання:п.20, заповнити таблицю за зразком (стор.111) "Приєднання руських удільних князівств до складу інших держав". Виконане завдання надіслати на електронну пошту.


Урок для 7-Б на 12.04 та 7-А на 13.04.22

Тема уроку "Урок контролю з теми "Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)"

Мета уроку:узагальнити  та систематизувати знання з вивченої теми, вміти їх застосовувати при виконанні тестових завдань.

Тематичний контроль у вигляді тестових завдань

Код доступу 5315730

Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посиланняjoin.naurok.ua

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5315730


Урок для 7-Б на 05.04. та 7-А на 06.04.22

Тема уроку "Узагальнення за розділом "Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)""

Мета уроку:узагальнити набуті знання та навички з вивченого розділу.

1.Повторіть дати і терміни з теми.

2.Повторіть історичні портрети Романа Мстиславича, Данила Галицького та його нащадків.

3.Повторіть здобутки культури ГВД, в чому її самобутність.

4.Повторіть походи монголів на Русь.

5.Дом.завдання:повторити п.15-19, підготуватися до тематичного контролю.



Урок для 7-Б на 29.03. та 7-А на 30.03.22

Тема уроку "Культура Галицько-Волинської держави у другій половині 13-першій половині 14 ст."

Мета уроку:визначити особливості розвитку культури Галицько-Волинської держави,познайомитись з визначними пам'ятками архітектури та образотворчого мистецтва.


1.Опрацюємо п.19:прочитайте текст підручника, роздивіться візуальний матеріал (пам'ятки архітектури та образотворчого мистецтва).

2.На стор.102 ознайомтесь зі схемою "Особливості розвитку культури".

3.Дом.завдання:п.19, заповніть таблицю "Досягнення культури Королівства Руського" (зразок таблиці на стор.106), надішліть на електронну пошту. 


Урок для 7-Б на 22.03.22 та 7-А на 23.03.22

Тема уроку "Галицько-Волинська держава за наступників Данила Романовича"

Мета уроку:охарактеризувати правління наступників Данила Галицького, боротьбу іноземних держав за землі Галицько-Волинської держави.


1.Опрацюйте п.18: прочитайте матеріал підручника,розгляньте візуальні джерела.

2.Користуючись інформацією п.1,2, складіть історичні портрети князів Юрія І Львовича та Юрія ІІ Болеслава.

3.Дом.завдання:п.18, скласти історичні портрети і надіслати на електронну пошту.

Урок для 7-Б на 15.03.22 та 7-А на 16.03.22

Тема уроку "Галицько-Волинська держава за князя Данила Галицького"

Мета уроку:охарактеризувати відновлення ГВД, боротьбу проти монгольської зверхності, правління Лева Даниловича і Володимира Васильковича.


1.Перегляньте відео з теми уроку. Опрацюйте п.17: прочитайте текст підручника, розгляньте портрети князів, ознайомтеся з документами.

2.Виконайте практичну роботу:складіть в зошитах історичні портрети Данила Галицького (стор.92-94) та Лева І Даниловича (стор.95).

3.Дом. завдання:п.17, виконати практичну роботу і надіслати на електронну пошту.


Урок для 7-Б на 15.02. та 7-А на 16.02.22

Тема уроку "Монгольська навала. Утворення Золотої Орди"

Мета уроку:охарактеризувати походи монголів на Русь та Галицько-Волинську державу, наслідки монгольської навали.


1.Працюємо над п.16. Запишіть нові терміни і дати з поясненням та вивчіть їх:золотоординське ярмо, баскак, ярлик, ясир, 1223, 1239, 1240, 1240-1241.

2.Прочитайте п.16, в зошитах дайте короткі відповіді на питання:

-Чому трагедія на річці Калка не спонукала руських князів зміцнювати оборону своїх володінь?

-Як проявлялося панування монголів на землях Київського, Переяславського й Чернігівського князівств?

3.Дом.завдання: п.16, виконати вище вказане.


Урок для 7-А на 09.02. та 7-Б на 08.02.22

Тема уроку "Утворення Галицько-Волинської держави"

Урок відбудеться в ZOOM за таким посиланням:


Тема: Історія України

 9 люте 2022 о 10:00

https://us05web.zoom.us/j/7621711606?pwd=RFgxQ25LNEV1YVNmSGRIUmFlTllSQT09

Идентифікатор конференції: 762 171 1606

Код доступу: AG02wP

Дом.завдання:п.15, до п.3 скласти план, вивчити істор. портрет Романа Мстиславича, а для тих, хто не був присутнім на уроці в ZOOM, скласти ще істор. портрет Романа Мстиславича.

Контрольна робота з історії, відкрита до 20.00.

Код доступу 6831947
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посиланняjoin.naurok.ua


 Історія України 7-А, 7-Б

Урок для 7-Б на 01.02. та 7-А на 02.02.22

Тема уроку "Узагальнення та тематичний контроль за розділом "Київська держава (Русь-Україна) у другій половині XI-першій половині XIII ст.""

Метою уроку є узагальнити та систематизувати вивчений матеріал з розділу: вміння пояснювати і застосовувати поняття, характеризувати становище Русі за наступників Ярослава,визначати причини та наслідки князівських усобиць, Любецького з'їзду князів, розпізнавати пам'ятки культури.

Увага! Текст к-р для 7-Б буде відкрито в групі о 10.00 01.02., а для 7-А о 14.00 02.02. тести виконуйте за цим посиланням. Тестт будуть відкриті до 21.00

Повідомте учням

Код доступу 5035079
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання

Або надішліть посилання учням:

https://naurok.com.ua/test/homework/8530147


Урок для 7-А на 26.01. та 7-Б на 25.01.22

Тема уроку "Кочові народи українських степів 10-13 ст. Крим у складі Візантійської імперії" 



Метою уроку є ознайомлення з кочовими народами українських степів 10-13 ст. -печенігами, торками, половцями та візантійськими володіннями в Криму.

1. Прочитайте параграф 14, запишіть нові терміни:торки, чорні клобуки,половці, половецькі баби, вивчіть їх.

2.Виконайте усно завдання 2 на стор.81.

3.Дом. завдання: п.14, повт. п.10-14, підготуватися до к-р.

Урок для 7-Б на 23.11. та 7-А на 24.11.21

Тема уроку"Суспільний і політичний устрій та господарське життя Русі-України"



Метою уроку є формування знань та вмінь про соціально-політичний устрій Русі, про сутність феодальних відносин, про стан розвитку господарства і торгівлі.

1.Прочитайте параграф 8, складіть словничок нових понять, витлумачте їх та вивчіть.

2.На стор. 40 розгляньте схему "Соціальна піраміда".

3.За стор.41-42 схарактеризуйте особливості розвитку господарства і торгівлі.

4.Дом. завдання: п.8, виконати вище вказані завдання.


Немає коментарів:

Дописати коментар