Всесвітня історія 10-А, Б

    
Урок для 10-А на 24.05.22
Тема уроку "Узагальнення. Тематичний контроль з теми "Передумови Другої світової війни. Друга світова війна""
Мета уроку:узагальнити та систематизувати вивчений матеріал з розділу, з'ясувати рівень засвоєння знань.
1.Прочитайте п.43, на стор.244 виконайте завдання 1-5 (усно).
2.На основі додаткових джерел складіть розповідь про одного з лауреатів Нобелівської премії другої половини 20 ст.-початку 21, роботу надішліть на електронну пошту..







Урок для 10-А на 17.05.22
Тема уроку "Воєнні дії 1944 р. Завершення і підсумки Другої світової війни"
Мета уроку:визначити основні наступальні операції 1944 р.,рішення Кримської (Ялтинської) і Потсдамської конференцій, підсумки Другої світової війни.

1. Опрацювати п.40-41:ознайомитись з новими датами на стор. 226, 234 і термінами-Другий фронт, "Атлантичний вал", операція "Багратіон".
2.За матеріалами п.40 заповніть таблицю (зразок на стор.226).
3.Користуючись інформацією п.41, запишіть основні  рішення кримської та Потсдамської конференцій. 
4.Дом. завдання:п.40,41, виконати вище вказане і надіслати на електронну пошту. Повторити вивчений матеріал, підготуватись до підсумкового контролю.


Урок для 10-А на 10.05.22
Тема уроку "Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору"
Мета уроку:визначити складові нацистського "нового порядку" у Європі, течії Руху Опору, внутрішнє становище у Німеччині, Японії, Великій Британії та США.

1.Опрацювати п.39:вивчіть нові дати на стор.217 та терміни-мілітаризація, "новий порядок", операції Рейкова війна" і "Концерт",четники, Рух Опору, Голокост, остарбайтери, колабораціонізм, концтабір.
2.За пунктами 1,2 визначте складові нацистського "нового порядку", запишіть у зошити.
3.Прочитайте п.3 і дайте відповіді на питання:
-Які фактори впливали на розвиток руху Опору в європейських країнах?
-Що зумовило розкол у русі Опору?
Які політичні сили відіграли провідну роль у русі Опору?
4.За матеріалами пункту 4.зробіть висновок. чи можлива була б перемога над країнами фашистського блоку без економічного потенціалу США?
5.Дом.завдання:п.39, виконайте вище вказане і надішліть на електронну пошту.


Урок для 10-А на 03.05.22
Тема уроку "Воєнні дії у 1942-1943рр."
Мета уроку:охарактеризувати хід основних подій в 1942-1943рр., роль Сталінградської і Курської битв в розгромі Німеччини, визначити взаємозалежність подій на фронтах ДСВ.


1.Опрацювати п.38:запам'ятайте дати на стор.209, нові терміни-"Велика трійка", котел, "Східний вал".
2.За матеріалом п.1-4 заповніть синхроністичну таблицю (зразок на стор.209).
3.Користуючись інформацією п.5, запишіть рішення Тегеранської конференції 28.11.-01.12.1943р.
4.Дом.завдання:п.38, таблицю надіслати на електронну пошту.
 

Урок для 10-А на 26.04.22
Тема уроку "Воєнні дії у середині 1941-го-першій половині 
1942 р."
Мета уроку:визначити суть плану "Барбаросса", основні битви на радянсько-німецькому, середземноморському та тихоокеанському фронтах.


1.Опрацюйте п.37:вивчіть нові дати (стор.202) та терміни-план "Барбаросса", Атлантична хартія, ленд-ліз.
2.Запишіть причини нападу Німеччини та її союзників на СРСР.
3.Порівняйте сталінську і гітлерівську воєнні доктрини.
4.Дом.завдання: п.37, скласти синхронічну таблицю "Воєнні дії у середині 1941-го-першій половині 1942 р." 
 (зразок таблиці на стор.202), надішліть на електронну пошту.

Урок для для 10-А на 12.04. та 19.04.22
Тема уроку "Початок Другої світової війни"
Мета уроку:визначити причини, характер, періодизацію Другої світової війни, охарактеризувати основні театри воєнних дій на початку війни.
  
1.Опрацювати п.35-36:випишіть та запам'ятайте нові дати (в кінці параграфа) та терміни:бліцкриг, "дивна війна", "режим Віші","Зимова війна".
2.За змістом п.1 запишіть причини і характер війни.
3.На стор.179 ознайомтесь з періодизацією Другої світової війни.
4.За пунктами параграфа складіть хронологічну таблицю основних подій Другої світової війни.
5.Дом.завдання:п.35-36 скласти хронологічну таблицю і надіслати на електронну пошту.


Урок для 10-А на 05.04.22
Тема уроку "СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни"
Мета уроку:охарактеризувати політику колективної безпеки та зміну зовнішньополітичного курсу СРСР.
1.Опрацювати п.34:випишіть нові дати і терміни, розгляньте візуальний матеріал.
2.За змістом пункту 2 письмово охарактеризуйте пакт Молотова-Ріббентропа від 23.08.39р. та таємний протокол до нього (можете знайти інформацію в інтернеті).
3.Дом.завдання:п.34,виконати вище вказане.

Урок для 10-А на 29.03.22
Тема уроку "Утворення вогнищ війни. Політика "умиротворення " агресора та її крах"
Мета уроку:визначити впливи економічної кризи на міжнародні відносини, утворення вогнищ війни та створення "осі" Берлін-Рим-Токіо, причини виникнення політики "умиротворення" агресора та її крах.

1.Опрацюємо п.31-32, 33:прочитайте текст підручника,зверніть увагу на нові дати і терміни, запишіть у зошитах з поясненням-Мюнхенська угода, політика "умиротворення", "аншлюс, Антикомінтернівський пакт.
2.Письмово виконайте завдання:
-Назвіть перші вогнища війни.
-Який план розробив Гітлер для досягнення світового панування?
-Дайте оцінку Мюнхенській угоді.
-Чому політика "умиротворення" зазнала краху?
3.Дом.завдання:п.31-33, виконати письмове завдання і надіслати на електронну пошту.

Урок для 10-А на 22.03.22
Тема уроку "Країни Середнього і Близького Сходу"
Мета уроку:охарактеризувати процес створення національної турецької держави, арабський світ та палестинську проблему, здобуття незалежності Афганістаном.

1.Опрацюйте п.29:прочитайте зміст, зверніть увагу на нові терміни і дати, візуальні джерела.
2.Виконайте практичну роботу за планом:
*Дайте оцінку діяльності К.Ататюрка (реформи).
*Яке значення для створення єврейської держави мала декларація Бальфура?
*Схарактеризуйте реформи Реза-хана.
3.Дом.завдання:п.29, виконайте практичну роботу і надішліть на електронну пошту.

Урок для 10-А на 15.03.22
Тема уроку "Індія"
Мета уроку:визначити наслідки Першої світової війни для Індії, охарактеризувати кампанії громадянської непокори, проблеми деколонізації та майбутнього країни.

1.Перегляньте відео до уроку, опрацюйте п.28:прочитайте текст параграфа, а до нього карту, фотоматеріали, документи, дати.
2.У зошитах запишіть основні етапи національно-визвольної боротьби індійського народу у 20-30-х рр.
3.Дом.завдання:п.28, з'ясуйте, чому Дж. Неру назвав конституцію 1935 р. рабською.

Урок для 10-А на 15.02.22
Тема уроку "Китай"
Мета уроку:охарактеризувати національно-визвольну боротьбу та національну революцію 1025-1927рр., процес об'єднання Китаю, протистояння між КПК і Гомінданом.

1.Працюємо над п.27, запишіть нові терміни:"Рух 4 травня", Гоміндан, "Рух 30 травня", "Великий похід".
2.Виконайте практичну роботу за планом:
*Національна революція 1925-1927рр.: передумови, мета, основні події революції, результати.
*Політика уряду Чан Кайші: економічні реформи, зовнішня політика.
*Протистояння між КПК і Гомінданом: причини, основні події, результати.
3.Дом.завдання:п.27, виконати практичну роботу, надіслати на електронну пошту.





Урок для 10-А на 08.02.2022
Тема уроку "Японія"
Мета уроку:охарактеризувати становище Японії після Першої світової війни; простежити мілітаризацію економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення; проаналізувати зовнішню експансіоністську політику.

1.Працюємо за матеріалами п.26. Запишіть (за бажанням) у зошити нові терміни:шовінізм, мілітаризація, меморандум, Маньчжоу-Го та дати (в кінці параграфа).
2.Прочитайте п.1-3,,зробіть висновки про наслідки ПСВ для Японії та чому демократичні процеси швидко згорнулися.
3.Виконайте практичну роботу за планом, опрацювавши п.4-6:

1.Які причини агресивної зовнішньої політики Японії?
2.У чому полягали основні ідеї меморандуму Танаки? 
3.З'ясуйте основні етапи агресії Японії в Китаї.
4.Дом. завдання:п.26, виконати практичну роботу, надіслати на електронну пошту.

Урок для 10-А на 01.02.22
Тема уроку "Югославія"
Метою уроку є охарактеризувати процес утворення Королівства сербів,хорватів і словенців, показати національні проблеми в країні.

1.Працюємо над матеріалом п.25.Запишіть в зошити дати, запам'ятайте їх (в кінці п.25).
2.Прочитайте п.1,з'ясуйте коли і яким чином була утворена Югославія?
3.За змістом п.2 охарактеризуйте Видовданську конституцію.
4.За матеріалом п.3 складіть тезовий план.
5.Дом.завдання:п.25, виконати вище вказане (не надсилати, перевірю в школі).


Урок для 10-А класу на 25.01.22
Тема уроку "Румунія. Болгарія"
Метою уроку є ознайомлення з наслідками Першої світової війни, їх розвитком у міжвоєнний період.

1.Опрацюйте п.23,24. Випишіть та запам'ятайте дати (в кінці параграфу).
2.З'ясуйте,як вплинула війна на розвиток Румунії та Болгарії?
3.Які реформи провели уряди в міжвоєнний період?
4.Чому ці країни вступили у Другу світову війну на боці Німеччини?
Дом. завдання:п.23,24,вишіть у зошити "Риси режиму Антонеску",порівняйте державні перевороти 1923 та 1934рр. та надішліть на електронну пошту.

Урок для 10-А на 24.11.21
Тема уроку "США"
Метою уроку є ознайомлення зі зміною політичного курсу США, робітничим та демократичним рухами, епохою "процвітання",наслідками "великої депресії" для США.

1.Прочитайте параграф 8-9,випишіть в зошити та вивчіть терміни, витлумачивши їх: політика ізоляціонізму,Ку-Клукс-Клан, "проспериті",фондова біржа, "велика депресія", "новий курс" Рузвельта, закон Вагнера.
2.На стор.51 запам'ятайте дати.
3.Складіть тезові плани до пунктів 3,4,6.
4.Дом. завдання: п.8-9,виконати вище вказане.



Урок для 10-А та 10-Б на 09.04.2021
Тема уроку "Початок Другої світової війни. Воєнні дії в середині 1939-1940рр."
Метою уроку є засвоєння знань, пов'язаних з початком ДСВ: причини, характер, періодизація, воєнні дії 1939-1941рр.
1.Працюємо над п.35-36. Запишіть дати, терміни (лише ті, які ми не розглядали з іст. Укр.) та запам'ятайте їх:
1.09.1939-2.09.1945 - хронологічні межі ДСВ
листопад 1939 - приєднання Західної України та Західної Білорусії до СРСР
листопад 1939-березень 1940 - війна між СРСР і Фінляндією ("зимова війна")
червень 1940 - приєднання Бессарабії та Північної Буковини до СРСР
серпень 1940 - анексія Латвії, Литви, Єстонії до СРСР
27 вересня 1940 - укладення Троїстого пакту між Німеччиною, Італією, Японією
план "Барбаросса"
анексія
окупація
бліцкриг
"новий порядок"
"лінія Маннергейма"
операція "Вайс"
операція "Морський лев"
2.Записати в зошиті причини, передумови, характер війни (за пунктом 1 на стор.178)
3.Ознайомитися з періодизацією ДСВ на стор.179
4.В зошит записати суть Договору про дружбу і кордон (стор.181), якщо не записали з іст. Укр.
5.За стор.178-189 скласти хронологічну таблицю подій "Воєнні дії у 1939-1941 рр."(таблиця в презентації)
5.Дом. завдання: за п.35-36 виконати вище вказане.







Урок для 10-А та 10-Б на 22.01.2021


Тема уроку "Угорщина.Румунія"
Метою уроку є ознайомлення з Угорщиною та Румунією у міжвоєнний період:національно-визвольною революцією та режимом Горті в Угорщині і диктатурою Антонеску в Румунії. 
1.Ознайомимося зі змістом п.22:за пунктом 1 прослідкуйте,як розвивалася революція в Угорщині,чим було зумовлено встановлення радянської влади.За п.2 в зошити випишіть риси режиму Горті.

В допомогу вам відеоурок за темою "Угорщина"
2.Ознайомимося зі змістом п.23:за п.1 і 2 прослідкуйте територіальні зміни Румунії після ПСВ,особливості аграрної реформи,а за п.3 в зошити випишіть риси диктатури Антонеску.

В допомогу відеоурок за темою "Румунія"
3.Дом.завдання:п.22,23,виконати вище вказане,підготувати зошити до перевірки (від своєчасності виконання залежить оцінка).




Добрий день,дорогі мої учні!
Розпочинаємо дистанційне навчання.
Бажаю натхнення та задоволення від власної праці!
Урок для 10-А та 10-Б на 15.01.2021
Тема уроку "Польща.Чехословаччина"
Метою уроку є ознайомлення з соціально-політичними та економічними процесами,які відбувалися у міжвоєнний період.
1.Ознайомитися з текстом п.20,виписати в зошит значення терміну "режим санації"(стор.114),риси режиму "санації"(стор.114).
2.Прочитайте п.21,складіть тезовий план до п.3(стор.117) про ліквідацію Чехословаччини.
4.Дом.завдання:виконати вище вказане.https://youtu.be/OZjOiEoJDHYПропоную переглянути відеоурок за темою






Урок для 10-А та 10-Б на 16.10.2020
Тема уроку"Міжнародні відносини у 1920-хрр."
Працюємо над п.7
1.Записати в зошити:Генуезька конференція 1922р. квітень-травень
*Мета:врегулювання відносин між США, Зах. Євр. та Рад. Росією
*Зах. країни та Росія висунули взаємні претензії, не дійшли компромісу, конференція завершилася безрезультатно,але почалося російсько-німецьке зближення.
2.Гаазька конференція червень-липень 1922р.:
*Мета:вирішити фінансово-економічні проблеми Європи.
*Конференція зайшла у глухий кут.
3.Рапалльський договір квітень 1922р. між Рад. Росією та Нім.:
*Мета:прагнення Рос. та Нім. прорвати міжнародну ізоляцію, що склалася після ПСВ.
*Відновлення дипломатичних відносин між Рос. та Нім., тісне співробітництво у військовій сфері.
4.Рурський конфлікт січень 1923р.: 
-Причини:неспроможність Нім. сплатити репарації.
-Зміст: Фр. і Бельгія окупували Рурський вугільний басейн, в якому була зосереджена важка промисловість Нім.
-Результати: США та Брит. засудили окупацію, війська були виведені, а для Нім. впроваджені плани Дауеса і Юнга. 
5.План Дауеса 1924р. з метою забезпечити виплату репарацій Нім. шляхом відновлення її господарства: США надала кредити, які були спрямовані на подолання інфляції та відбудову економіки.
6.План Юнга 19229р. (надання кредитів США) з метою зменшення розміру нім. репарацій, в результаті економіка Нім. стабілізувалася, скасування фінансового контролю над економікою Нім.
7.Лозаннська конференція листопад 1922-липень 1923рр. з метою врегулювааня становища на Близькому Сході: встановлено мир між Тур. та державами Антанти; скасовано міжнародний контроль над Тур.; встановлено режим вільного проходу суден через протоки Босфор і Дарданелли.
8.Локарнська конференція жовтень 1925р.: піписано Рейнський гарантійний пакт:кордони між Фр., Бельгією та Нім. недоторкані, відмова від взаємного нападу, Рейнська зона залишається демілітаризованою; Нім. стала рівноправним міжнародним партнером.
9.Пакт Бріана-Келлога 1928р.:проголошено відмову від війни, за винятком самозахисту.
Дом. завдання:записати подану інформацію в конспекти (надіслати мені на електронну пошту, чітко вказуючи прізвище), вивчити, повторити п.1-7, підготуватися до к-р.


Урок для 10-А та 10-Б на 13.11.2020

Тема уроку "Сполучені Штати Америки"

1.Опрацюємо параграф 8-9:запишіть і вивчіть терміни та дати до теми уроку:

1921-1929-період "процвітання" (проспериті) в США

29.10.1929-"чорний вівторок", крах Нью-Йоркської фондової біржі,початок "великої депресії" в США (1929-1933)

1935-закон Вагнера (національний акт про трудові відносини, який остаточно закріпив право робітників на організацію профспілок, проведення страйків)

"Новий курс" Рузвельта (1933-1938)-система заходів уряду Ф.Рузвельта, спрямована на вихід з економічної кризи.

"Велика депресія"(1929-1933)-назва світової економічної кризи.

Фондова біржа-ринок з купівлі-продажу цінних паперів: акцій, облігацій тощо.

Ізоляціонізм-зовнішньополітична доктрина невтручання США у справи держав поза межами американського континенту.
2.Прочитайте п.1 "Зміна політичного курсу США", усно дайте відповідь на запитання:"Як змінилося становище США після ПСВ?"

3.Опрацюйте п.3 "Особливості стабілізації у США. "Процвітання":прочитайте і запишіть стисло про особливості США в період "процвітання".

4.Прочитайте п.4 "Велика депресія",запишіть причини і наслідки економічної кризи у США.

5.Прочитайте п.5 "Новий курс" Рузвельта", запишіть, які реформи провів Рузвельт щодо виведення економіки США з кризи.

6.Дом. завдання: опрацюйте п.8-9, виконайте в зошитах вище вказані завдання і надішліть на електронну пошту.








Урок для 10-А на 27.05. та 10-Б на 29.05.
Тема уроку "Підсумковий урок"
Повторіть найважливіші дати, терміни, персоналії, події і явища.
Збережіть свої конспекти, бо у вересні місяці буде повторення та узагальнення вивченого, контрольні роботи.


Урок для 10-А на 20.05. та 10-Б на 22.05.
Тема уроку "Освіта, наука й техніка"
1.Опрацювання параграфу 43. Робота над п.1"Освіта": прочитайте текст і дайте відповідь на питання:"Як змінилася роль освіти після Першої світової війни?"
2.Робота над п.2"Розвиток науки":схарактеризуйте наукові досягнення 20-30-х рр.
3.Робота над таблицею "Найважливіші науково-технічні досягнення у міжвоєнний період": ознайомтеся з досягненнями науки і техніки.
4.Дом. завдання: опрацювати п.43.






Урок для 10-А на 13.05. та 10-Б на 15.05.
Тема уроку "Узагальнення вивченого. Контрольне тестування 
з теми "Друга світова війна"
Перейти за QR-кодом (на початку підручника), знайти і виконати тести з розділу 7 "Друга світова війна"
і надіслати до 18.00 на електронну пошту.

Урок для 10-А на 06.05. та 10-Б на 15.05.2020
Тема уроку "Воєнні дії у 1944р. Завершення і підсумки Другої світової війни"
1.Працюємо над п. 40,41; повторимо (напам'ять ) дати, терміни, персоналії.
2.Запишемо нові датиі запам'ятаємо їх:
23 червня 1943-початок операції "Багратіон" зі
звільнення Білорусі
6 червня 1944-відкриття Другого фронту
1 серпня 1944-початок Варшавського повстання
3.Робота над п. 1 "Наступальні операції радянських військ , визволення території 
СРСР.Перенесення бойових дій у Східну Європу":в зошитах заповніть таблицю "Основні
наступальні операції радянських військ у 1944р. зі звільнення території СРСР"
(зразок таблиці на стор.226).
4.Робота над п.2 "Відкриття Другого фронту. Визволення Франції":запишіть в зошит, коли і де відкрили Другий фронт,яку назву мала ця операція. Запишіть значення терміну "Атлантичний вал".
5.Робота над п.3 "Звільнення країн Східної Європи від німецької окупації:
випишіть в зошит через кому,які країни були визволені радянськими вій
ськами у 1944р.
6.Робота над п.4 "Наступ німецьких військ в Арденнах":запишіть в зошит,яку мету ставило собі німецьке командування, здійснюючи наступ в Арденнах.
7.Робота над п.5 "Бойові дії в Тихоокеанському регіоні":запишіть в 
зошит, коли і де відбулася найбільша в історії ДСВ морська битва та її
результати.
8.Робота над п.41: пункт 1 "Завершення бойових дій у Європі. Капітуляція Німеччини":
запишіть в зошит, коли відбулася Вісло-Одерська (Берлінська) операція та її 
результати.
9.Робота над п.2 "Кримська (Ялтинська) і Потсдамська конференції та їх рішення": Кримська конференція (презентація):скористайтеся матеріалами і запишіть у зошит рішення конференцій



Дом. завдання:п.40,41,виконати вище вказане,підготуватися до підсумкового тематичного оцінювання з теми ДСВ

Урок для 10-А на 29.04. та 10-Б на 08.05.2020
Тема уроку "Окупаційний режим у поневолених країнах.Рух Опору"
1.Працюємо над п.39:повторимо дати, терміни з теми.
2.Запишемо в зошит дати і запам'ятаємо їх:
30.05.1942-створення в СРСР Центрального штабу партизанського руху
Квітень-червень 1943-повстання у Варшавському гетто
1942-Ванзейська конференція, ухвалення резолюції про "остаточне вирішення єврейського питання"
3.Робота над п.1 "Нацистський "новий порядок" у Європі.Окупаційна політика Японії":повторіть з історії України, що таке "новий порядок" та його складові.Прочитайте текст та випишіть у зошит особливості  "нового порядку", встановленого нацистами і японцями на окупованих територіях.Презентація на тему «Окупаційний режим і рух опору» - Слайд #2

4.Робота над п.2 "Голокост":прочитайте текст,випишіть у зошит значення виразу "остаточне вирішення єврейського питання".

5.Робота над п.3 "Рух Опору":прочитайте текст та зробіть висновок, які політичні сили відіграли провідну роль у русі Опору.
6.Робота над п.4 "Внутрішнє становище у Німеччині, Японії, Великій Британії та США":прочитайте текст та зробіть висновок, який вплив справила війна на економічний розвиток воюючих країн.
7.Дом. завдання: п.39, виконати вище вказане;в допомогу відео
Рух Опору


Урок для 10-А на 22.04 та 10-Б на 24.04.2020
Тема 3.Воєнні дії у другій половині 1942-1943р.
1.Працюємо над п.38: повторимо дати,терміни з попередніх уроків(самоперевірка)
2.Запишемо в зошит дати переломних битв,які знадобляться для вивчення нового матеріалу:
17 липня 1942-2 лютого 1943-Сталінградська битва
осінь 1942-перемога англійців у битві під Ель-Аламейном
лютий -серпень 1943-Курська битва
вересень-листопад-1943-битва за Дніпро
28 листопада-1 грудня 1943-Тегеранська конференція
3.Опрацьовуючи пункти 1-4, складіть синхроністичну таблицю (стор. 209) в зошиті
4.Робота над п.5 "Тегеранська конференція":запишіть у зошит рішення Тегеранської конференції (стор.209) або скористайтеся готовою таблицею

Дом. завдання: п. 38, виконати вище вказані завдання (Тегеранська конференція-перегляньте відео)


Урок для 10-А на 15.04. та 10-Б на 17.04.2020
Тема 2.Воєнні дії у середині 1941- першій половині 1942р.
1. Опрацьовуємо п.37: повторимо дати, терміни з попереднього уроку.
2.Працюємо над пунктом 1 "Підготовка Німеччини до нападу на СРСР. План "Барбаросса":прочитати текст і записати в зошит основні положення плану "Барбаросса", ознайомитися зі сталінською військовою доктриною (стор.192)
скористайтеся цією схемою
План “Барбароса”Згідно з планом «Барбаросса» гітлерівські війська складали три групи армій: Група армій. Головнокомандувач. Напрямки удару«Північ»В.-Й. фон Леєб. Ленінград, Прибалтика«Центр»Ф. фон Бок. Москва, Мінськ, Смоленськ«Південь»Г. фон Рундштедт. Україна, Крим, Кавказ. В Україні ворогові протистояли Південно-Західний та Південний фронти, Чорноморський флот, Дунайська та Пінська військові флотилії. Україна в планах гітлерівських окупантівсприяти створенню автономної Української держави, виходячи з тактичних міркувань та інтересів Німеччини; (А. Розенберг)перетворити Україну на німецьку колонію, джерело сировини, трудових ресурсів, родючих земель. (А. Гітлер, Г. Гімлер   
 3.Працюємо над п.2 "Початок радянсько-німецької війни. Напад Німеччини та її союзників":прочитайте текст,опрацюйте таблицю "Основні битви на радянсько-німецькому фронті у 1941р." та на стор.194 причини поразок Червоної армії влітку-восени 1941р.
4.Працюємо над п.3 "Битва за Москву":прочитаємо текст і зробимо висновок: 5 грудня 1941-початок контрнаступу ЧА на Москву; поразка Німеччини під Москвою поховала міф про непереможність німецьких армій та початок корінного перелому у ДСВ-початок відступу німців(висновок запишіть у зошит)
5. Розглянемо п.4"Хід війни на рад.-нім. фронті навесні і влітку 1942р.":прочитайте текст і запишіть висновок у зошит:17 липня 1942-2 лютого1943рр.-Сталінградська битва-корінний перелом в ході ДСВ
наказ №227 Сталіна "Ні кроку назад"-відступаючі бійці розглядалися як дезертири,позаду частин ставилися спеціальні загороджувальні загони
6.Із п.5 "Створення антигітлерівської коаліції"випишіть в зошит
14 серпня 1941-Атлантична хартія (США, Великобританія+СРСР) та підписання у жовтні 1941 угоди про ленд-ліз-система передачі США в позику чи оренду озброєння країнам-союзникам по коаліції
7 грудня 1941-атака японського флоту й авіації на базу військово-морських сил Перл-Гарбор.Вступ у війну США
1 січня 1942-підписання у Вашингтоні Декларації Об'єднаних Націй
червень 1942-поразка японського флоту біля о. Мідвей
7.Дом. завдання: п.37,заповніть таблицю (стор.202) 



 Добрий день, десятикласники!  
Продовжуємо дистанційне навчання
Розпочинаємо вивчення розділу "Друга світова війна"
Для 10-А на 8.04.2020 та 10-Б на10.04.2020

Тема 1.Початок Другої світової війни
1.Опрацьовуємо п.35-36: записуємо дати, терміни з поясненням та запам'ятовуємо:
1.09.1939-2.09.1945 - хронологічні межі ДСВ
листопад 1939 - приєднання Західної України та Західної Білорусії до СРСР
листопад 1939-березень 1940 - війна між СРСР і Фінляндією ("зимова війна")
червень 1940 - приєднання Бессарабії та Північної Буковини до СРСР
серпень 1940 - анексія Латвії, Литви, Єстонії до СРСР
27 вересня 1940 - укладення Троїстого пакту Німеччиною, Італією, Японією
план "Барбаросса"
анексія
окупація
бліцкриг
"новий порядок"
"лінія Маннергейма"
операція "Вайс"
операція "Морський лев"
2.Записати в зошиті причини, передумови, характер війни (за пунктом 1 на стор.178)
3.Ознайомитися з періодизацією ДСВ на стор.179
4.В зошит записати суть Договору про дружбу і кордон (стор.181)
5.Дом. завдання: за п.35-36 виконати вище вказане

6.Рекомендую до перегляду відео  початок другої світової

_____________________________________________________________________________________________________



 Завдання на період з 13.03.2020-03.04.2020
п.31-32,33-34, скласти тезові плани, особливу увагу звернути на Мюнхенську угоду, пакт Молотова-Ріббентропа.Кримська конференція

Немає коментарів:

Дописати коментар