Урок для 11-А та 11-Б на 23.05.22
Тема уроку "Узагальнення. Тематичний контроль з розділів "Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура"
Мета уроку:узагальнити та систематизувати вивчений матеріал, провести тематичний контроль.
Тематичний контроль у вигляді тестових завдань за посиланням:
Для 11-А
Для 11-Б
Код доступу 6928654
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посиланняjoin.naurok.ua
відкривши посиланняjoin.naurok.ua
Урок для 11-А та 11-Б на 16.05.22
Тема уроку "Основні тенденції розвитку мистецтва та архітектури у другій половині 20-на початку 21 ст."
Мета уроку:визначити особливості розвитку мистецтва та архітектури в цей період, спроби тоталітарних режимів підпорядкувати галузі культури своїм потребам.
1.Опрацювати п.22 (п.5-10):ознайомтесь з новими термінами-епічний театр, поп-культура, поп-арт, хеппенінг, екзистенціалізм.
2.Прочитайте матеріал підручника, дайте відповіді на питання:
-Назвіть течії, що існували в реалістичному мистецтві др. пол.20 ст.
-Які нові тенденції в розвитку архітектури з'явилися в др. пол. 20 ст.? Чим вони були викликані?
-Визначте основні напрямки змін у культурі 20-початку 21 ст.
3.Дом.завдання:п.22 (п.5-10), дайте відповіді на поставлені питання і надішліть на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 09.05.22
Тема уроку "Основні тенденції розвитку літератури у другій половині 20-на початку 21 ст."
Мета уроку:визначити умови впливу на розвиток літератури в цей період, спроби тоталітарних режимів підпорядкувати літературу своїм потребам.
1.Опрацювати п.22 (п.3,4):ознайомтесь і запам'ятайте нові терміни-реалізм, "розгнівані молоді люди", андеграунд, гіперреалізм.
2.Прочитайте п.3, 4. Які жанри літератури мають найбільшу популярність у країнах Заходу?
-В яких країнах реалізм набув найбільшого поширення?
Назвіть основні риси соціалістичного реалізму.
4.Дом.завдання:п.22 (п.3, 4), дайте письмову відповідь на поставлені питання і надішліть на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 02.05.22
Тема уроку "Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині 20-на початку 21 ст."
Мета уроку:визначити умови розвитку культури цього періоду, форми мистецтва, його течії та напрямки.
1.Опрацювати п.22 (п.1, 2):вивчіть нові терміни-абстракціонізм, перформанс,постмодернізм, концептуалізм.
2.Прочитайте п.1 і складіть таблицю (зразок на стор.216).
3.За матеріалом п.2 розгляньте напрямки мистецтва.
4.Дом.завдання:п.22 (п.1, 2), заповніть таблицю і надішліть на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 25.04.22
Тема уроку "Постіндустріальне інформаційне суспільство"
Мета уроку:охарактеризувати розвиток науки і техніки в другій половині 20-на початку 21 ст.
1.Опрацювати п.21 (п.2):прочитайте текст та зробіть висновок про те, які досягнення людства в другій половині 20-на початку 21 ст. ви вважаєте найбільш важливими.
2.На стор.204 ознайомтесь з таблицею "Зміни в житті людей у 20 ст."
3.Дом. завдання:п.21 (п.2), скласти таблицю "Розвиток науки і техніки в другій половині 20- на початку 21 ст." (зразок таблиці на стор. 205). Виконане завдання надіслати на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 18.04.22
Тема уроку "Постіндустріальне інформаційне суспільство"
Мета уроку:охарактеризувати постіндустріальне інформаційне суспільство та його вплив на розвиток культури.
1.Опрацюйте п.21(п.1):ознайомтесь з новими термінами:постіндустріальна цивілізація, глобалізація, антиглобалістський рух.
2.Прочитайте зміст пункту 1 та випишіть ознаки постіндустріального суспільства.
3.Назвіть причини глобалізації. Опрацюйте джерело на стор.199.
4.Дом.завдання:п.21(п.1),виконати вище вказане.
Урок для 11-А та 11-Б на 11.04.22
Тема уроку "Практичне заняття. Війни у В'єтнамі та Афганістані та їх вплив на міжнародні відносини"
Мета уроку:визначити причини,передумови і наслідки війн у В'єтнамі та Афганістані, їх вплив на міжнародні відносини.
1.Скористайтеся матеріалом підручника та інтернетом і виконайте практичну роботу за планом, обравши одну із війн:
*Причини та передумови війни.
*Наслідки війни.
*Вплив її на міжнародні відносини.
2.Дом.завдання:виконати практичну роботу та надіслати на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 04.04.22
Тема уроку "Завершення "холодної війни". Міжнародні відносини наприкінці 20- на початку 21 ст."
Мета уроку:визначити причини кризи в Перській затоці, конфлікту на Балканах та шляхи його розв'язання.
1.Опрацюйте п.20 (п.4-6):ознайомтесь з візуальним матеріалом та джерелами, новими датами і термінами.
2.Ознайомившись зі змістом параграфа, заповніть таблицю "Основні події міжнародних відносин наприкінці 1990-х-на початку 21 ст." (зразок на стор.196).
3.Дом.завдання:п.20 (п.4-6), заповнити таблицю і надіслати на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 28.03.22
Тема уроку "Завершення "холодної війни". Міжнародні відносини наприкінці 20- на початку 21 ст."
Мета уроку:визначити передумови й причини завершення"холодної війни",питання об'єднання Німеччини в системі міжнародних відносин.
1.Опрацюємо п.20 (п.1-3):прочитайте текст підручника,зверніть увагу на нові терміни і дати, ознайомтесь з візуальним матеріалом.
2.За поданою інформацією складіть хронологічну таблицю найважливіших подій.
3.Дом.завдання:п.20(п.1-3), виконати вище вказане.
Урок для 11-А та 11-Б на 21.03.22
Тема уроку " Міжнародні відносини в 1950-1980-ті рр."
Мета уроку:охарактеризувати причини нестійкості послаблення міжнародної напруженості в 1950-ті рр., відновлення конфронтації.
Опрацювати п.19 (п.4-6), виконати практичну роботу за планом:
1.Схарактеризуйте зміст Другої берлінської кризи.
2.Схарактеризуйте зміст Карибської кризи.
3.Викладіть основні положення Гельсінського заключного акту.
Дом.завдання:п.19 (п.4-6), виконати практичну роботу і надіслати на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 14.02.22
Тема уроку "Латинська Америка"
Мета уроку:визначити особливості соціально-економічного та політичного розвитку країн регіону, проблеми латиноамериканських держав на зламі ХХ-ХХІ ст.
1.Опрацюйте п.18: прочитайте пункт 1, визначте основні тенденції розвитку країн після ДСВ.
2.За змістом п.2 ознайомтесь з регіональними організаціями та наддержавними утвореннями країн Латинської Америки.
3.Дом.завдання: п.18, скласти таблицю "Шляхи модернізації країн Латинської Америки" (зразок таблиці на стор.170), надіслати на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 07.02.22
Тема уроку "Африка"
Мета уроку:охарактеризувати процес деколонізації Африки, крах апартеїду; показати країни регіону на зламі XX-XXI ст.
1.Працюємо над п.17, запишіть в зошити значення термінів: деколонізація, "рік Африки", апартеїд, трайбалізм, бантустани.
2.Виконайте практичну роботу, опрацювавши матеріал підручника, за планом:
*Назвіть проблеми, які постали перед молодими державами Африки.
*Визначте причини тривалих і запеклих конфліктів між державами Африки.
*Складіть розгорнутий план розповіді про один із конфліктів між державами Африки.
3.Дом.завдання: п.17, виконати практичну роботу і 07.02. надіслати на електронну пошту.
Урок для 11-А та 11-Б на 31.01.22
Тема уроку "Близькосхідний конфлікт і спроби його врегулювання"
Метою уроку є охарактеризувати близькосхідну проблему та шляхи її врегулювання, показати процес утворення Ізраїлю, дати характеристику ісламській революції в Ірані та "Арабській весні".
1.Працюємо над п.16, запишіть в зошит терміни і дати, запам'ятайте їх:ісламський фундаменталізм, "Арабська весна"(2011), ІДІЛ (2013), "Аль-Каїда", 1948-проголошення Держави Ізраїль, 1988-проголошення незалежності Палестини,1962-"біла революція" в Ірані,1979-проголошення Ірану ісламською республікою.
2.Прочитайте матеріал п.16, складіть тезовий план до п. 3,4.
3.Дом. завдання:п.16, виконати вище вказане.
Урок для 11-Б класу на 04.10.2021
Тема уроку "Тенденції економічного і соціального розвитку США та Канади"
За параграфом 6 скласти таблицю "Розвиток США в другій половині 20-на початку 21 ст." (зразок таблиці на стор.48)
Урок для 11-А та 11-Б на 13.04.2021
Тема уроку "Практичне заняття. Агресія Росії проти України та її вплив на міжнародні відносини"
Метою уроку є схарактеризувати збройний конфлікт Росії проти України; визначити, як він вплинув на хід міжнародних відносин; пояснити, чому в Україні досі не настав мир.
Підготувати повідомлення або презентації: 1) Політика Росії щодо України в 1991—2014 рр. 2) Україна — НАТО. 3) Росія — НАТО. 4) Російська збройна агресія проти України у 2014 р. 5) Гібридна війна Росії.
Дом. завдання: п.20, зайдіть за кодом через інтернет, скристайтеся за бажанням поданими матеріалами.
Тема уроку "Практичне заняття. Війни у В'єтнамі та Афганістані, їх вплив на міжнародні відносини"
Метою уроку є схарактеризувати збройні конфлікти у В'єтнамі та Афганістані; визначити, як вони вплинули на хід міжнародних відносин; пояснити, чому в Афганістані досі не настав мир.
Підготуйте по одній історичній доповіді із запропонованих тем:
1.Учась США у війні у В'єтнамі.
2.Об'єднання В'єтнаму.
3.Інтервенція СРСР в Афганістані.
4.Режим Талібан.
5.Боротьба США з "Аль-Каїдою" в Афганістані.
6.Громадянська війна в Афганістані.
Скористайтеся матеріалами підручника (стор.196).
Урок для 11-А та 11-Б на 19.01.2021
Тема уроку "Китай"
Метою уроку є ознайомлення з проголошенням КНР,початком соціалістичного будівництва,політикою реформ у Китаї та зовнішньополітичним курсом держави.
1.Ознайомтеся зі змістом п.14,випишіть з поясненням основні дати і терміни:1.10.1949р.;1966р.;1978р.;"великий стрибок";"культурна революція";"Полювання на мух і тигрів".
2.За пунктом 4(стор.127) складіть таблицю реформ в Китаї.
Дом.завдання:виконати вище вказане.https://youtu.be/7pshkBbdi1kПодивіться відеоурок "Китай"
Добрий день, одиннадцятикласники!
Розпочинаємо дистанційне навчання. Сподіваюся на плідну співпрацю.
Урок для 11-А та 11-Б на 12.01.2021
Тема уроку "Японія"
1.Опрацюємо п.13. Випишіть з тексту значення термінів:
"Лінія Доджа"-
Справа "Локгід"-
2.Визначте та схарактеризуйте основні етапи економічного розвитку Японії. Складіть таблицю (зразок на стор.123).
3.Дом. завдання:п.13, виконати вище вказані завдання. Відразу після закінчення дистанції роботи будуть перевірені та оцінені (на електр. пошту не надсилайте).
Добрий день, одиннадцятикласники! Вітаю вас на своєму блозі! Домашні завдання надсилайте своєчасно на мою електронну пошту!
Урок для 11-А та 11-Б на 13.10.2020
Тема уроку "Тенденції політичного розвитку держав Північної Америки та Західної Європи"
1.Опрацюємо параграф 5: прочитайте текст, випишіть та вивчіть значення термінів:неоконсерватизм, неолібералізм, "економічне диво", етнонаціоналізм.
2.Складіть порівняльну таблицю "Розвиток партійно-політичних систем країн Заходу"(стор. 37)
3.Дом. завдання: за п.5 скласти таблицю і надіслати на електронну пошту
Урок для 11-А та 11-Б на 10.11.2020
Тема уроку "Практичне заняття. Процеси демократизації в країнах Західної Європи та Америки в другій половині ХХ-на початку ХХІ ст.:причини, специфіка, наслідки"
1.Учні 11-А класу на попередньому уроці отримали індивідуальні завдання, виконайте їх в зошиті й надішліть на електронну пошту.
2.Перейдіть за QR-кодом на стор.74 до виконання практичного заняття, опрацюйте статтю сучасного укр. історика М.Рижкова "Особливості американської моделі демократичної системи постбіполярної доби", дайте письмово відповіді на питання в кінці статті й надішліть на електронну пошту
Тема уроку "Підсумковий урок"
Повторіть і пригадайте найважливіші події, явища, дати, видатних політиків, діячів.
Дорогі мої учні!
Вітаю із закінченням останнього у вашому житті шкільного навчального року. Щасливої вам долі та мирних світанків!
Урок для 11-А на 21.05. та 11-Б на 20.05.
Тема уроку "Узагальнення вивченого"
1.Визначимо основні тенденції розвитку світу в другій половині 20-на початку 21 ст. (стор.217)
2.Розглянемо таблицю "Етапи розвитку країн Заходу в другій половині 20- на початку 21 ст." (стор. 217).
3.Робота над п.2 "Глобалізація": прочитайте текст і зробіть висновки: "Які головні глобальні виклики постали зараз перед людством?"
4.Робота над п.3: прочитайте текст і подумайте:"Чому Україні загрожує небезпека опинитися на узбіччі світового розвитку?"
Тема уроку "Узагальнення вивченого. Контрольне тестування з теми "Повсякденне життя і культура"
для 11-А на14.05. та 11-Б на 13.05
Перейти за QR-кодом (на початку підручника), знайти тести з теми "Повсякденне життя і культура",виконати і надіслати до 18.00 на електронну пошту
Урок для 11-А на 07.05. та 11-Б на 06.05.2020
Тема уроку "Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині 20-на початку 21 ст."
1.Повторимо з попередніх уроків терміни, запишемо в зошити нові:"нова архітектура", рок-рух, культ "зірки".
2.Опрацюємо пункт 6 п.22 "Масова культура":випишіть в зошит нові тенденції в розвитку масової культури.
3.Робота над п.7 "Екзистенціалізм":прочитайте текст, осмисліть його.
4.Робота над п.8 "Музика": запишіть в зошит напрями в музиці та прізвища видатних композиторів.
5.Робота над п.9 "Рок-рух":ознайомтесь з текстом, послухайте музику відомих рок-музикантів.
6.Робота над п.10 "Архітектура":прочитайте текст і запишіть в зошит нові тенденції в розвитку архітектури.
7.Дом завдання:п.22,виконати вище вказане,підготуватися до підсумкового тематичного оцінювання (повторити п.19-22)
Урок для 11-А на 30.04. та 11-Б на 29.04.2020
Тема уроку "Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині 20-на початку 21ст."
1.Повторити терміни з попереднього уроку.
2.Працюємо над п.22.Запишіть в зошит терміни з поясненням та вивчіть їх:
Соціалістичний реалізм-
Гіперреалізм-
Поп-арт-
Екзистенціалізм-
Хеппенінг-
Андеграунд-
Андеграунд-
3.Робота над п.3 "Розвиток літератури" :прочитайте текст,випишіть в зошит прізвища письменників та теми їх творів.
4.Робота над п.4 "Реалізм":прочитайте текст,випишіть в зошит імена митців-реалістів.
5.Робота над п.5 "Театральне мистецтво":прочитайте текст, запишіть в зошит з поясненням, що таке епічний театр,театр абсурду, документальна драма, інтелектуальна драма
Дом. завдання: п.22(п.3-5),виконати вище вказане
4.Робота над п.4 "Реалізм":прочитайте текст,випишіть в зошит імена митців-реалістів.
5.Робота над п.5 "Театральне мистецтво":прочитайте текст, запишіть в зошит з поясненням, що таке епічний театр,театр абсурду, документальна драма, інтелектуальна драма
Дом. завдання: п.22(п.3-5),виконати вище вказане
Урок для 11-А на23.04. та 11-Б на 22.04.2020
Тема уроку "Основні тенденції розвитку літератури і мистецтва у другій половині 20-на початку 21 ст."
1.Працюємо над п.22: запишемо в зошит нові терміни з поясненням і завчимо їх
Абстракціонізм-
Перформанс-
Постмодернізм-
Неореалізм-
Концептуалізм-
Реалізм
Реалізм
2.Робота над пунктом 1 "Умови розвитку культури": прочитайте текст, запишіть у зошитах у вигляді таблиці (на стор.216), в яких умовах,при яких чинниках та впливах розвивалася культура після Другої світової війни.
3.Опрацюємо п.2 "Образотворче мистецтво":прочитайте текст та запишіть у зошит напрями, течії образотворчого мистецтва.
4.Дом. завдання: п.22 (пункти 1, 2), виконати вище вказані завдання.Пропоную до перегляду відео
Народне мистецтво
4.Дом. завдання: п.22 (пункти 1, 2), виконати вище вказані завдання.Пропоную до перегляду відео
Народне мистецтво
Добрий день, мої учні!
Продовжуємо дистанційне навчання!
До уваги! Виконані домашні завдання надсилати в кінці вивчення теми.
Урок для 11-А на 17.04. та 11-Б на 15.04.2020
Тема уроку "Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки"
1.Продовжуємо опрацьовувати п.21, повторимо
-Що таке постіндустріальне суспільство? Які його основні ознаки?
-Що таке глобалізація? Чим вона спричинена?
-Коли почалася НТР?
Хто відкрив космічну еру людства?
2.Працюючи над пунктом 2 "Розвиток науки і техніки в др. пол. 20- на поч. 21ст.", продовжуємо заповнення таблиці на стор.205( закінчити в зошиті галузі "космонавтика, хімія,біохімія,генетика,медицина,електроніка та робототехніка")
3.Дом завдання: п.21, закінчити таблицю
3.Дом завдання: п.21, закінчити таблицю
Урок із всесвітньої історії для 11-А на 9.04.2020 та 11-Б на 8.04.2020
Тема уроку "Постіндустріальне (інформаційне) суспільство. Розвиток науки і техніки"
1. Опрацьовуємо параграф 21: пояснити терміни в зошиті
Постіндустріальна цивілізація
Глобалізація
Антиглобалістський рух
НТР
Механізація
Меліорація
Урбанізація
2)На стор.204 ознайомтеся зі змістом таблиці "Зміни в житті людей у 20ст."
3)Почніть складати таблицю (на стор.205) "Розвиток науки і техніки в другій половині 20-на початку 21ст."
(беремо лише дві галузі-фізика і транспорт)
4)Дом. завдання: п.21,поступове заповнення таблиці, пояснити та вивчити терміни
5) Рекомендую перегляд фільму за посиланням фільм
Немає коментарів:
Дописати коментар